duminică, 16 februarie 2014

Primul articol pe blog

Acesta este primul meu articol pe acest blog, nu am stiut despre ce sa fie primul articol asa ca uite, cand n-ai idei scrii despre ce apuci. Ma numesc Corsicaru Cosmin si sunt pasionat de internet, pana acum am invatat despre optimizarea site-urilor pentru motoarele de cautare dar de acum invat si despre blogging. M-am gandit daca tot am o pasiune spre online, sa o dezvolt mai mult, sa experimentez metodele de SEO pe care le-am invatat pana acum si de ce nu, sa am un blog. Nu am experienta in blogging, dar spre sa invat cat de multe, de la partea de continut de calitate, la promovarea blogului prin blogosfera si asa mai departe. Numele blogului reprezinta o parte din mine, de aceea doresc ca aici sa adaug lucruri cat mai interesante si care personal, sa-mi faca placere sa le scriu sau sa le distribui prin intermediul blogului.

Pe acest blog o sa scriu despre orice, nu il numesc un blog personal deoarece nu voi scrie doar pareri persoanel sau intamplari din viata mea. O sa scriu despre interesele mele, lucrurile pe care le descopar, lucruri care mi se par amuzante si asa mai departe. Nu o sa scriu in fiecare zi, dar o sa incerc sa adaug cat mai mult continut de calitate si potrivit, atat pentru mine, dar si pentru voi, cititorii acestui blog. Deoarece am o pasiune inclinata spre online, o sa adaug multe articole despre online, mai exact optimizare seo, site-uri interesante, review-uri pe care le voi face eu, trucuri si informatii despre cum sa ridici un site in motoarele de cautare si multe altele.

Pentru ca e primul articol vreau sa va spun si ceva despre mine, asa cum am si spus mai sus, ma numesc Corsicaru Cosmin, sunt din Brasov, invatat la un liceu tehnic si mai am putin si am terminat. Mai departe vreau sa dau la o facultate de economie sau marketing, deoarece aceste doua elemente fac parte din viata mea, adica amandoua sunt trecute in lista de pasiuni. Imi place mult partea de online, dar asta nu inseamna ca sunt toata ziua pe internet. Imi place foarte mult sa calatoresc cu bicicleta, vara este sezonul meu favorit, deoarece atunci sunt toata ziua calator, prin tot judetul. Mai am o pasiune ascunsa, serialele politiste si romanele politiste, stiu ca suna ciudat pentru un adolescent, dar mie imi plac exagerat de mult. Cam atat despre mine, mai multe o sa aflati cu timpul, doar daca ma cititi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu